مقالات

تعمیرات تخصصی انواع مبلمان و ناهار خوری

تعمیرات تخصصی انواع مبلمان و ناهار خوری

آیا تعمیر مبلمان به صرفه است؟

مبل‌ها جزو پر استفاده‌ترین لوازم خانه محسوب می‌شوند بنابراین کاملا طبیعی است که زودتر از سایر لوازم دچار آسیب و فرسودگی شوند. به هر روی، بیشتر ما با قدیمی شدن مبلمان یا آسیب و پارگی آنها به فکر تعویض و خرید مبلمان جدید میوفتیم اما گاهی دلایلی وجود دارد که مانع خرید یک ست جدید می‌شود. برای مثال هزینه بالایی که خرید یک ست جدید برای ما به همراه دارد و یا تناسب مبل فعلی ما با فضای خانه، می‌توانند دلایلی باشند که ما را از خرید منصرف کنند.

راه حلی که در این شرایط می‌تواند به ما کمک کند تعمیر مبلمان قدیمی است. اما ابتدا باید دید آیا تعمیر مبل برای شما به صرفه‌تر است یا مبلمانتان آنقدر قدیمی و آسیب دیده است که بهتر است به فکر تعویض آن باشید.

اگر رنگ بدنه و پارچه مبل، قدیمی یا دچار پارگی شده، اگر فوم و ابرهای دسته مبل دفورمه شده و یا اگر پایه و اسکلت آن دچار شکستگی و آسیب شده است بهترین و مقرون به صرفه‌ترین راه پیش روی شما، بازسازی و تعمیر مبلمان فعلی است.

کارگاه‌های بسیاری وجود دارند که مبل‌های قدیمی را بازسازی می‌کنند و شکل جدیدی به آنها می‌دهند. خبر خوب این است که تعمیر مبلمان می‌تواند هزینه‌ای به مراتب بسیار کمتر از خرید مبل جدید برای ما داشته باشد. پس لازم نیست بودجه زیادی برای خرید یک ست جدید اختصاص دهید تنها کافیست یک کارگاه تعمیر مبلمان خوب و منصف را برای این کار پیدا کنید تا به بهترین شکل و مطابق با سلیقه شما مبلمانتان را بازسازی و نو کند.

تعمیرات رنگ پریدگی پایه مبل
تعمیرات تخصصی انواع مبلمان در شرق تهران
تعمیرات پارگی پارچه مبل

تعمیرات تخصصی انواع مبلمان در شرق تهران

امروز می‌خواهیم خدمتی جدید از مجموعه ویلا مبل را به شما معرفی کنیم. مجموعه بزرگ ویلا مبل در کنار فروش انواع مبلمان باغی و سایر تجهیزات فضای باز، در کارگاهی تخصصی و به کمک به روزترین تجهیزات صنعتی می‌تواند مبل‌های قدیمی و آسیب دیده شما را به بهترین شکل و با کیفیت‌ترین متریال و پارچه، ترمیم نماید.

با بازسازی و تعمیر مبلمان خود می‌توانید با حداقل هزینه شکل و هوایی تازه به خانه و دکوراسیون خود دهید و تا چندین سال دیگر نیز از مبلمان جدیدتان لذت ببرید.

خدمات ارائه شده توسط کارگاه تعمیر مبلمان ویلا مبل شامل بازسازی و تعمیر انواع مبلمان استیل، مبل راحتی، مبل تختخوابشو و میز و صندلی ناهار خوری و غیره می‌باشد که با بهره‌گیری از بهترین متریال و دستگاه‌های به روز صنعتی در تلاش است تا خدماتی بی‌نظیر به شما عزیزان ارائه دهد.

در هر مرحله از بازسازی مبل و لوازم چوبی خود می‌توانید بصورت حضوری در محل کارگاه حاضر شوید و از نزدیک دقت و ظرافت را در کار متخصصان این مجموعه شاهد باشید.

خدمات بازسازی و تعمیر مبلمان در کارگاه تخصصی ویلا مبل شامل موارد زیر است:

  • تعویض پارچه انواع مبل و صندلی
  • تعویض فوم مبل و صندلی
  • تعویض ابر دسته مبلمان
  • رویه کوبی مبل
  • تعمیر اسکلت و چوب مبلمان
  • رنگ آمیزی مبلمان
  • تعمیر و بازسازی میز ناهارخوری
  • تعمیر انواع مبل‌های تختخواب شو
تعمیر مبلمان

هزینه تعمیر مبل، مبل تختخوابشو و ناهارخوری

ما همواره در تلاشیم تا خدماتی با بالاترین کیفیت را با قیمتی منصفانه به شما ارائه دهیم چرا که باور داریم رضایت مشتریان، آینده کسب و کارمان را بیمه خواهد کرد.

قیمت تعمیر مبل با توجه به نیاز هر ست متغییر است بنابراین برای آگاهی از قیمت کارهای تعمیری باید از وضعیت مبلمان شما آگاهی داشته باشیم. برای این منظور در ادامه فرمی قرار گرفته شده است که با تکمیل آن ما را از وضعیت مبلمانتان آگاه می‌کنید. پس از تکمیل مشخصات خود و ارسال عکس مبل‌های نیازمند تعمیر، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و شما را از هزینه‌های برآورد شده جهت تعمیر آگاه خواهند کرد.

همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های مندرج تماس حاصل فرمایید.

جهت استعلام هزینه تعمیر مبلمان فرم زیر را تکمیل کنید.

تعمیرات تخصصی انواع میز در شرق تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *