مقالات

راهنمای خرید میز و صندلی آلومینیومی

Rahnamaye Kharid Miz

راهنمای خرید میز و صندلی آلومینیومی

مبلمان و میزوصندلی آلومینیمی که جنس آلومینیومی داشته و مناسب و مقاوم در برابر شرایط جوی می باشد از بهترین گزینه ها برای استفاده از آن در آب و هوای گرم و آقتابی و حتی برف و بارانی می باشد. چرا که جنس آلومنیومی آن باعث شده تا در مقابل زنگ زدگی مقاومت کرده و سال های سال سرویس نشیمن خود را داشته باشید و نیازی به تعویض و رنگ کاری آن نداشته باشید.

Rahnamaye Kharid Sandali

Rahnamaye Kharid Sandali

از طرفی رنگ کوره ای الکترواستاتیک آن باعث شده تا بر مقاومت آن افزوده شده و زیبایی خاصی را برای محیط و فضای شما به ارمغان بیاورد. از آنجا که تولید میزوصندلی آلومینیومی تحت شرایط خاصی صورت می گیرد باید توجه داشته باشید که مانند مبلمان از جنس فلز آهنی تولید نشده و این نوع از محصولات در کارگاه های ریختگری
با استفاده از قالب مخصوص و مواد مذابی از جنس آلومینیوم که در آن ریخته می شود و بعد از عملیات ریختگری، زایده کار تراشیده شد و نقاط سوراخ و نامسطح با مواد مخصوص پرشده و پس از پردازش روی کار به سمت کوره رنگ رفته و آنجا این سلیقه مشتری است که آیا رنگ کار سفید و یا مشکی گردد.
از آنجا که مبلمان آلومینیومی کارایی بسیاری داشته و در زندگی امروزه که اکثرا تراس های کوچک و فضای کمی برای قرار دادن میزوصندلی داشته و محدودیت فضا اجازه قراردادن میزوصندلی بزرگ را نمی دهد این نوع از مبلمان کارایی خوبی داشته و می تواند فضای خالی تراس شما را زیبایی خاصی ببخشد تا جایی که شما می توانید با داشتن یک ست 2 نفره بدون دسته با میز قطر60 لحظات خوشی را تجربه کرده و چای و صبحانه روی آن میل بفرمایید.

Rahnamaye Kharid Miz 01

Rahnamaye Kharid Miz 01

توجه داشته باشید که این نوع از سرویس ها دارای مدل ها و طرح های مختلفی هم چون دسته دار و بدونه و میزهای مختلفی از قطر60،70،90،110،مستطیل و بیضی داشته که شما برای انتخاب سرویس می توانید دست به انتخاب زده و سرویس مناسب خود را با کمک مشاور فروش ویلامبل، انتخاب نمایید. ما با افتخار امکان ارائه این نوع محصول را برای رستوران داران و کافی شاپ و دیگر فضاهای مناسب استفاده از این نوع محصول را همچون رستوران مزه شمالی ایزدشهر داریم.
همانطور که می دانید آلومینیوم، فلزی نرم و سبک، اما قوی است، با ظاهری نقره‌ای – خاکستری مات و لایه نازک اکسایش که در اثر برخورد با هوا در سطح آن تشکیل می‌شود، از زنگ خوردگی بی. ِ چکش خوار، انعطاف‌پذیر و به راحتی خم می‌شود. همچنین بسیار بادَوام و مقاوم در برابر زنگ خوردگی است. بعلاوه، این عنصر غیر مغناطیسی، بدون جرقه، دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز انعطاف‌پذیر است.

Rahnamaye Kharid Sandali 01

Rahnamaye Kharid Sandali 01

در انتخاب شرکت تولیدکننده این را مدنظر داشته باشید که تا چقدر از برند معتبر خرید می کنید چرا که بعضا شرکت های متفرقه و کارگاهی متفرقه دست به ترکیب آلومینیوم با دیگر فلزات و آلیاژهای ارزان  می زنند تا در قیمت نهایی تولید صرفه جویی کرده و محصول ارزان و بی کیفیتی را عرضه نمایند و با توجه یه عدم علم و دانش کافی شناسایی این محصول کار هر کسی نبوده و پس از گذشته مدتی زنگ زدگی و شکستگی ایجاد شده و از طرفی کار رنگ خوبی نگرفته و به سرعت از بین رفته و از خرید خود پشیمان خواهید شد.

Rahnamaye Kharid Miz 02

Rahnamaye Kharid Miz 02

برای دیدن نمونه کارهای از جنس آلومینیوم می توانید به لینک زیر مراجعه کرده و خرید خوب و با رضایت خاطر داشته باشید و ضمنا هرگونه سوال خود را از دفتر مرکزی فروش با شماره 02188565239 می توانید در میان بگذارید.

Rahnamaye Kharid Sandali 02

Rahnamaye Kharid Sandali 02

1. میز و صندلی ریختگی آلومینیم از لحاظ مواد و آلیاژ تفاوت دارند که باعث تفاوت قیمت شده و از آنجا که متاسفانه برخی تولیدکنندگان آلیاژ ضعیف به کار می برند تا قیمت را کاهش دهند که باعث می شود پس از مدتی براثر فشار وارده بشکند و قابل جوش دادن هم نیست و پولتان به هدر می رود و خاطره بدی برایتان به وجود می آید و مواد نامرغوب باعث ایجاد سطح ناهمواری روی میزوصندلی می شود.
2. برخی جهت کاهش قیمت از رنگ های معمولی و یا کوره ای با حجم رنگ کم استفاده می کنند که به مرور زمان زنگ میزند و رنگها می ریزد.
3. بسته بندی ما باکیفیت بوده که باعث می شود هنگام ارسال آسیبی ایجاد نگردد.
که مشتری عمدتا به دلیل عدم قابلیت مقایسه نمی تواند پی به این موارد ببرد و پس از مرور زمان مشکلات فوق با خرید محصول ارزان و بی کیفیت ایجاد خواهد شد.
گاهی مشتریان عزیز تقاضای جنس باکیفیت پایین می نمایند اما سیاست ویلامبل به عنوان بزرگترین عرضه کننده مبلمان فضای باز بر ارائه جنس باکیفیت و باقیمت مناسب می باشد.

Rahnamaye Kharid Miz 03

Rahnamaye Kharid Miz 03

2 فکر در مورد “ راهنمای خرید میز و صندلی آلومینیومی

  1. مریم نظامی گفت:

    برای خرید میل الومینیومی با چتر چکار باید
    بکنیم

    1. ویلامبل گفت:

      سلام به شماره 09120120459 در واتساپ یا تلگرام پیام بدین یا تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *