مقالات آموزشی

در خرید صندلی باغی و تاب ویلایی به چه نکاتی توجه کنیم؟

در خرید صندلی باغی و تاب ویلایی به چه نکاتی توجه کنیم؟

سالهاست که صنعت صندلی و مبلمان باغی در ایران رواج داشته و تولیدکنندگان بسیاری در این حوزه اقدام به تولید تجهیزات ویلایی نموده‌اند. با رشد روز افزون در صنعت مبل باغی و افزایش تولیدکنندگان همواره باید به نکات مهمی در خرید صندلی باغی و تاب ویلایی توجه کنیم.

به طور مثال در تولید مبلمان ویلایی؛

  • جنس فلز به کار گرفته شده
  • نوع رنگ بدنه
  • شستشوی بدنه مبل
  • جنس ابر و پارچه

اهمیت بسیار بالایی دارد. جنس بدنه و یا فلز استفاده شده در مبل باغی، در صورت استفاده از لوله سبک با گوشت ضعیف، شستشوی ضعیف بعد از جوشکاری و باقی ماندن اثرات جوشکاری و چربی بر روی فلز باعث باد کردن رنگ پس از مدتی کوتاه خواهد شد.

استفاده از ابر و اسفنج با دانسیته پایین و یا ضعف در دوخت و خیاطی و جنس پارچه بی‌کیفیت نیز از موارد مهمی است که باید توجه داشت.

برخی از تولیدکنندگان در تولید محصولات باغی و ویلایی از کیفیت تولید خود می‌کاهند به طور مثال تعداد توری صندلی و میز را کاهش داده و یا قطر میز را کمی شاید در حد ۱۰ سانتی‌متر کم کرده و پایه‌ها رو ساده‌تر کرده و یا از شیشه ۶ میل استفاده نکرده و شیشه با ضخامت کمتری به کار می‌برند.

نکته خیلی مهم این است که در زمان رنگ آمیزی بدنه مبل باغی گروه صنعتی ویلامبل رنگ پودری الکترواستاتیک را یک بار روی محصول با دستگاه مخصوص پاشیده و رنگ اضافه ریخته شده روی زمین را در فرآیند تولید استفاده نماید، در صورتی که تولیدکنندگان متفرقه از رنگ ریخته شده روی زمین دوباره در فرآیند رنگ استفاده کرده که باعث شده کیفیت رنگ کاهش یافته و رنگ صندلی کمی به شیری مشابه باشد و دانه های ریز سیاه رنگ حاصل از کثیفی رنگ گاها مشاهده می شود.

در زمان تولید تاب باغی نیز در صورت استفاده از لوله ضعیف با مواردی که در فرآیند تولید مبل باغی همچون رنگ، ابر و پارچه ضعیف نیز کالایی بی کیفیت تولید شده که موجب نارضایتی مشتری می شود.

در تولید تاب ریلکسی نیز تولیدکنندگان متفرقه کارگاهی با تولید صندلی تابی با لوله و گوشت ضعیف، نخ و پارچه و الیاف بی کیفیت کار را برای انتخاب و خرید مشتری سخت کرده اند.

اما این نکته مهم است که تولیدکنندگان با استفاده از عکس‌های شرکت‌های بزرگ و برند همچون برند ثبت شده ویلامبل انتخاب را برای انتخاب جنس و کالای خوب سخت کرده اند و بهترین راه گرفتن عکس آخرین کالای تولید شده توسط آن تولیدی می باشد که با عکس تبلیغ شده مقایسه نمایید.

گروه صنعتی ویلامبل با تولید بیش از 100محصول و استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و با مهندسی تخصصی و رعایت استانداردهای لازم آماده تولید و ارسال تجهیزات باغی مورد علاقه شما به درب منزل ومحل کار شما می باشد. کافیست وارد سایت مبلمان باغی و تاب ویلامبل شده و از مدلهای متعدد این شرکت بازدید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *