رپرتاژ آگهی

محاسبه هزینه نصب کاغذ دیواری در تهران

نصب کاغذ دیواری در تهران

چکیده: نصب کاغذ دیواری نیازمند تجربه است و قلق ‌های مخصوص به خود دارد. به همین خاطر توصیه می‌کنیم کار نصب را ساده فرض نکنید و برای اجرای آن حتما به دنبال یک نصاب حرفه ای باشید.

نیازی نیست ساعت ‌ها برای پیدا کردن نصاب در تهران وقت بگذارید؛ همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق فروشگاه رونیا ثبت کنید و این کار را به ما واگذار کنید.

نصب کاغذ دیواری یکی از بهترین روش ها برای تزیین آپارتمان است. کاغذ دیواری به دلیل تنوعی که در طرح دارد برای دیوار خانه ها و شرکت ها مناسب است. قیمت نصب کاغذ دیواری برای مکان های مختلف بر حسب متراژ و زیرسازی و کار های مورد نیاز تعیین می شود.

یکی از انواع کاغذ دیواری ، کاغذ دیواری پذیرایی است. قیمت نصب کاغذ دیواری به عوامل گوناگونی بستگی دارد. کاغذ دیواری های پذیرایی به علت زیبایی و جلوه ی خاصی که دارند معمولا برای یک یا دو دیوار استفاده می شوند.

پیش از آن که برای نصب کاغذ دیواری اقدام کنید، لیستی از قیمت نصب کاغذ دیواری و هزینه های جانبی آن تهیه کنید.

قیمت دستمزد نصب کاغذ دیواری

یکی از تاثیرگذارترین عوامل در کارها، خصوصا کارهای مربوط به بازسازی و تعمیرات و سازندگی حضور نیروی انسانی است. شما بدون نیروی کار حرفه ای نمی توانید بازسازی را به نحو احسن انجام دهید. برای نصب کاغذ دیواری نیز قیمت دستمزد از عوامل تعیین کننده است.

هزینه نصب به دستمزد دریافتی نیروی انسانی و نصب بی نقص بستگی دارد. برای اینکه عمر کاغذ دیواری ای که نصب می کنید افزایش یابد باید سطح دیوارها کاملا صاف و آماده باشد.

لکه ها و برآمدگی های روی سطح باعث افزایش هزینه نصب کاغذ دیواری می شوند زیرا در این موارد نیاز به تعمیرات دیوار می باشد که هزینه های جداگانه ای دارد.

پس از آن که سطح دیوارها کاملا آماده شود و هیچ گونه ترک خوردگی، لکه، نم و برآمدگی بر روی سطح دیوارها وجود نداشته باشد، مسئله نصب مطرح می شود. نصب اشتباه باعث می شود که پس از مدت کوتاهی مجبور به تعویض کاغذ دیواری شوید.

بهتر است که با پرداخت دستمزد به یک نصاب ماهر از خرابی هایی که در آینده به علت نصب غیر صحیح اتفاق می افتد جلوگیری کنید.

قیمت نصب بر روی گچ

نصب کاغذ دیواری تقریبا بر روی تمامی سطوح امکان پذیر است. شما می توانید بر روی دیوارهای گچی، دیوارهای رنگ روغن شده و دیوارهایی که قبلا کاغذ دیواری داشته اند،کاغذ دیواری نصب کنید. قیمت نصب بر روی گچ با توجه به اینکه دیوار به تعمیر و زیرسازی نیاز داشته باشد، تعیین می شود.

اگر دیواری گچی نم داده باشد و نیاز به تخریب و تعمیر دیوار باشد قیمت نصب بر روی گچ بیشتر می شود. فراموش نکنید که اگر مشکل نم دیوار پیش از نصب کاغذ دیواری حل نشود، پس از مدتی کاغذ دیواری خراب می شود و مجبور به تعویض آن می شوید.

عوامل موثر بر قیمت نصب کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری ای که انتخاب می کنید در قیمت نصب آن تاثیر دارد و همچنین قیمت دستمزد نصب کاغذ دیواری بر هزینه ها تاثیر دارد. متراژ محلی که قرار است کاغذ دیواری نصب شود و تعمیرات دیوار و زیرسازی پیش از نصب نیز در محاسبه هزینه موثر است.

اگر تصمیم دارید که در تزیین دیوارها تغییری ایجاد کنید نصب کاغذ دیواری می تواند انتخاب خوبی باشد. هزینه نصب با نوع کاغذی که انتخاب می کنید رابطه ی مستقیمی دارد.

کاغذ دیواری ها در طرح ها و رنگ های مختلف با قیمت های مختلف یافت می شوند. رده بندی قیمت کاغذ دیواری ارزان به گونه ای است که با صرف هزینه ی کم نیز می توانید نصب آن را انجام دهید.

هزینه نصب در سال 1400

هر سال با توجه به قیمت مواد اولیه ی مورد نیاز، قیمت کاغذ دیواری مشخص می شود. هزینه نصب کاغذ دیواری در سال 1400 نیز با توجه به نرخ مواد اولیه ی مورد نیاز برای ساخت کاغذ دیواری، تعیین می شود و با توجه به قیمت تعیین شده در بازار عرضه می گردد.

هر سال با توجه به افزایشی که در قیمت دستمزد کارگران و قیمت مواد اولیه اتفاق می افتد، قیمت کاغذ دیواری نیز افزایش می یابد، بنابراین هزینه نصب کاغذ دیواری در سال 1400 نیز نسبت به سال های گذشته افزایش دارد.

مراحل گام به گام نصب

نصب کاغذ دیواری شامل 4 مرحله است که هر مرحله نیازمند دقت و تجربه زیادی است. ما این 4 مرحله را به طور خلاصه شرح داده ایم تا با روند آن آشنا شوید.

  • مرحله اول: آماده ‌سازی دیوار

آماده‌سازی دیوار قبل از نصب مرحله ‌ای حیاتی است؛ زیرا که هرگونه ترک، سوراخ و یا شکاف بر روی دیوار باعث ایجاد مشکلاتی در مراحل نصب و حتی پس از پایان کار می‌شود. لذا برای آماده‌ سازی دیوار قبل از نصب مراحل زیر را باید اجرا کنید.

ابتدا اگر شکافی روی دیوار است باید با بتونه و یا گچ آن را پر کنید. یادتان باشد قسمت ‌هایی که گچ زده‌اید را حتماً روغن پرایمر بزنید و حتی اگر کل دیوار گچ است و تا کنون رنگ نشده شما می‌بایست همه دیوار را روغن الیف بزنید. همچنین مطمئن باشید که اگر دیوار شما نم یا رطوبت دارد حتما قبل از نصب از خشک بودن دیوارها اطمینان حاصل کنید.

  • مرحله دوم: آماده کردن چسب کاغذ دیواری

ابتدا وسایل منزل را به اندازه 1 الی 1.5 متر از دیوار فاصله دهید. سپس چسب مخصوص کاغذ دیواری را با کمی آب و چسب چوب مخلوط کنید.

ادامه مراحل

  • مرحله سوم: برش کاغذ دیواری

کاغذ دیواری را بین 5 الی 10 سانتیمتر بیشتر از طول دیوار مورد نظرتان برش دهید. دقت کنید تنها قسمت اول را برش دهید، زیرا رول بعدی را باید بر پایه طرح کاغذ دیواری که دارید دوباره برش دهید.

طرح رول دوم باید به گونه ای انتخاب شود که با طرح رول اول همسان و هماهنگ باشد، همچنین ابتدا هر رول بریده شده را نصب کنید و بعد سراغ برش رول بعدی بروید.

  • مرحله چهارم: چسب زدن سطح دیوار

مقداری سریش و چسب‌ کاغذ دیواری را با هم مخلوط‌ کنید تا محلولی یک ‌دست و رقیق ایجاد شود. سپس محلول را با قلم مویی بزرگ بر روی تمام محل نصب کاغذ دیواری به ‌صورت لایه ‌نازکی بمالید تا علاوه بر از بین رفتن گرد و غبار روی دیوارها به چسبندگی بهتر کاغذ دیواری نیز کمک کند.

به دلیل اینکه چسبیدن چسب کاغذ دیواری کمی طول خواهد کشید؛ بنابراین جهت چسب زدن از مرکز دیوار به سمت لبه‌ ها حرکت کنید. در زمان نصب تلاش کنید تا لبه‌ های دیوار زیاد چسبی نشود و لبه‌ های چسب خورده تا ده دقیقه روی هم بماند.

برای فیکس شدن کاغذ ها در کنار هم از غلتک ‌های مخصوص این کار استفاده کنید و در نهایت برای گوشه پنجره‌ ها با استفاده از قیچی و تیغ موکت بری اقدام به جدا سازی اضافات کنید. یادتان باشد که پس از نصب باید حدود 48 ساعت از دست زدن به کاغذ دیواری ‌ها پرهیز شود تا چسب آن کاملاً خشک شود.

ابزار مورد نیاز برای نصب کاغذ دیواری

پیش از شروع نصب شما نیاز دارید تا از ابزار های مورد نیازتان مطلع باشید که این ابزارها عبارتند از:

  • میزکار جهت برش صحیح
  • قلموی بزرگ
  • کاردک پلاستیکی
  • تیغ موکت بری
  • خط کش
خدمات نصب کاغذ دیواری فروشگاه رونیا

نصب کاغذ دیواری نیازمند تجربه است و قلق ‌های مخصوص به خود دارد. به همین خاطر توصیه می‌کنیم کار نصب را ساده فرض نکنید و برای اجرای آن حتما به دنبال یک نصاب حرفه ای باشید.

شما می توانید همین حالا قیمت دیوارپوش و کاغذ دیواری و همچنین هزینه نصب آن ها را از فروشگاه رونیا استعلام بگیرید و همچنین این کار سخت و تخصصی را به ما واگذار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *